Με αγάπη για τα παιδιά, η Μασούτης σε συνεργασία με τη Henkel στηρίζουν για έβδομη συνεχή χρονιά τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος με το πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς «Μαζί κτίζουμε το αύριο» και συγκεντρώνουν γραφική ύλη και αναλώσιμα είδη για την ενίσχυση των προγραμμάτων των παιδικών χωριών SOS σε όλη την Ελλάδα.

Oι καταναλωτές μπορούν να αναζητήσουν και στα 331 καταστήματα Μασούτης τα κουτιά με την καρδιά και να προσφέρουν χρήσιμα είδη ενίσχυσης όπως τετράδια, μολύβια, στυλό, γόμες, ξύστρες, διορθωτικά, χάρακες, διαβήτες, νερομπογιές, μαρκαδόρους, μπλοκ ζωγραφικής, χαρτί Α4. Επίσης, το πρόγραμμα ενισχύουν και οι εργαζόμενοι της Μασούτης και της Henkel στα γραφεία των εταιρειών όπου έχουν τοποθετηθεί τα κουτιά με την καρδιά και με χαρά συμμετέχουν κάθε χρόνο συγκεντρώνοντας μεγάλο αριθμό σχολικών ειδών.
Σε όλα τα καταστήματα Μασούτης, έως τις 14/9, μπορούμε όλοι να προσφέρουμε για να κτίσουμε μαζί ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά!

Με αγάπη για τα παιδιά, η Μασούτης σε συνεργασία με τη Henkel στηρίζουν για έβδομη συνεχή χρονιά τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος με το πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς «Μαζί κτίζουμε το αύριο» και συγκεντρώνουν γραφική ύλη και αναλώσιμα είδη για την

Η «Χρυσή Ζύμη» συνεργάστηκε με τα κανάλια Novacinema και Novalifε, στα οποία προβάλλονται καθημερινά πρεμιέρες και μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες, για την προώθηση και προβολή του προϊόντος της «Pizza Χρυσή Ζύμη». Με όχημα τρία διαφορετικά «Ρολόγια», ένα για κάθε ανεπανάληπτη γεύση της «Pizza Χρυσή Ζύμη»: Margherita, Special, Barbeque, η «Χρυσή Ζύμη» εξασφάλισε

Τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών καταγράφει έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών μέσω τηλεφωνικής δημοσκόπησης υπό την επιστημονική ευθύνη του διευθυντή του ερευνητικού εργαστηρίου καθηγητή Γεωργίου Μπάλτα. Η ποσοτική έρευνα έγινε τηλεφωνικά σε πανελλαδικό δείγμα 758 νοικοκυριών

By creating an account you are accepting our Terms & Conditions